این صفحه برای به اشتراک گذاری پیش نویس مقررات برای مردم قبل از تصویب و ابلاغ می باشد.
جهت نظردهی به راهبرد مشارکت مراجعه فرمایید
 
كاربر جاري
ورود کاربران
کد امنیتی:
کد ارسال شده را وارد کنید
:
تایید کد
انصراف
۱۳۹۹/۰۶/۱۷

بیانیه راهبرد مشارکت

در راستای اجرای ماده ۹ تصویب نامه شماره ۱۱۲۷۱۲۸ مورخ ۹۵/۱۲/۲۸ شورای عالی اداری موضوع حقوق شهروندی در نظام اداری با عنوان " حق اظهارنظر آزاد و ارائه پیشنهاد در مورد تصمیمات و فرایندهای اداری" سازمان شهرداریها و دهیاریهای کشور در نظر دارد برخی از طرح ها و لوایح یا دستورالعمل های اداری مرتبط با حقوق افراد پس از تایید پیش نویس و قبل از تصمیم نهایی، در پورتال سازمان شهرداریها و دهیاریهای کشور طی مدت دو هفته در اختیار عموم جهت اظهارنظر قرار گیرد و پس از دریافت انتقادات سازنده نسبت به اصلاح و ابلاغ آن اقدام گردد.
بیانیه راهبرد مشارکت سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور به شرح ذیل است:
هر سازمانی برای تحقق اهداف، اجرای ماموریت ها و ارائه خدمت به مردم، نیازمند توجه به تمامی مخاطبان خود می باشد. بدیهی است بدون توجه مردم و بدون دریافت بازخوردهای حاصل، تعاملات دوسویه و انتخاب راهبردهای ارائه خدمت، سخت و ناممکن می‌شود. ارائه خدمت به نحو شایسته زمانی امکان پذیر است که مخاطب، میزان رضایتمندی خود را از دریافت خدمات اعلام، تعامل و مشارکت خود را کامل کند. سازمانی در ارائه خدمت موفق‌تر است که بتواند نظرات، پیشنهادات و انتقادات مخاطبین خود را دریافت و بر اساس آن راهبردهای مناسبِ جلب رضایت را در چهارچوب قانون اتخاذ کند.
به همین منظور سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور در تارنمای خود سعی کرده است که کلیه استانداردهای مورد نیاز اعم از شفافیت، کیفیت خدمات، دسترس پذیر بودن، بیانیه حریم خصوصی، بیانیه سطح توافقات، سامانه پاسخگویی به شکایات، پیشنهادات و انتقادات، شناسه خدمات، میز خدمت الکترونیک، اطلاعات تماس با سازمان و .... را به بهترین نحو ممکن تعریف نماید. چرا که چشم انداز سازمانی ما این بوده است که با احترام به حقوق شهروندی افراد، همواره به عنوان یکی از بهترین سازمان‌ها در خدمت رسانی بویژه در حوزه سلامت اجتماعی و مدیریت شهری و روستایی نزد مردم شناخته شویم.
سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور در تلاش است با برنامه محوری، نگاه سیستمی و توان کارشناسی؛ از یکسو خدمات باکیفیتی را به طرز شایسته و در چارچوب وظایف قانونی خود به مخاطبین ارائه نماید و از سوی دیگر به منظور جلب مشارکت های مردمی، نقطه نظرات مردم را دریافت نماید. لذا، آحاد مردم به ویژه نخبگان، متخصصین، صاحب نظران، مدیران و کارشناسان می توانند نظرات، پیشنهادات و انتقادات خود را در جهت افزایش کیفیت خدمات برای ما ارسال نمایند. شما می توانید دیدگاه خود را بر روی هر مطلبی بیان کنید. کافی است در انتهای همان مطلب بر روی گزینه « نظرات» کلیک کنید.
علاوه بر این  در صفحه اصلی تارنما، می توانید در قسمت میز خدمت الکترونیک و سامانه پاسخگویی به شکایات؛ پیشنهادات و انتقادات خود را ثبت و به مسئولین ذیربط سازمان منتقل نمایید. بدیهی است نظرات، پیشنهادات و انتقادات شما تاثیر شگرفی در جهت خدمت رسانی مطلوب تر سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور خواهد داشت.


بازدید : ۱۷۳۳
پرینت خبر :

لینک خبر : http://imo.org.ir/RContent/1TIQMY-بیانیه-راهبرد-مشارکت.aspx
مطالب مرتبط با این موضوع :
نظری ارسال نشده است
نام :
پست الکترونیک :
شرح :
نظر :   PleaseSendVote
کد امنیتی را وارد کنید


ساختمان مرکزی :
 نشانی: تهران - خیابان کارگر شمالی - بالاتر از بلوار کشاورز - پلاک 1184
کدپستی: 1418733516
ساختمان مرکز مطالعات راهبردی و آموزش شهری و روستایی:
نشانی: تهران - میدان ولیعصر(عج) - بلوار کشاورز - ابتدای خیابان نادری - پلاک 17
کدپستی: 1416633661
اوقات شرعی تهران


نظر سنجی
نظر شما درباره پورتال جدید سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور چیست؟
عالی
خوب
متوسط
ضعیف