۱۳۹۹/۰۷/۲۰

راهبرد مشارکت در پرتال سازمان شهرداریها و دهیاریهای کشور راه‌اندازی شد

مدیرکل دفتر نوسازی، تحول‌اداری و فناوری اطلاعات سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور از راه‌اندازی راهبرد مشارکت در پرتال سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور به منظور تعامل سازنده با مخاطبان و اخذ نظرات و پیشنهادهای آنان خبر داد.

به گزارش روابط عمومی سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور،‌ عباس کرکه‌آبادی با اعلام مطلب فوق اظهار کرد: در  اجرای ماده ۹ تصویب نامه شماره ۱۱۲۷۱۲۸ مورخ ۹۵/۱۲/۲۸ شورای عالی اداری، موضوع حقوق شهروندی در نظام اداری با عنوان " حق اظهارنظر آزاد و ارائه پیشنهاد در مورد تصمیمات و فرایندهای اداری" سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور در نظر دارد برخی از طرح‌ها و لوایح یا دستورالعمل‌های اداری مرتبط با حقوق ذینفعان را پس از تایید پیش نویس و قبل از تصمیم نهایی، در پرتال این سازمان طی مدت دو هفته در اختیار عموم جهت اظهارنظر قرار دهد و پس از دریافت انتقادات سازنده نسبت به اصلاح و سپس ابلاغ آن اقدام خواهد شد.

وی افزود: در همین راستا سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور در تارنمای خود سعی کرده تمامی استانداردهای مورد نیاز اعم از شفافیت، کیفیت خدمات، دسترس پذیر بودن، بیانیه حریم خصوصی، بیانیه سطح توافقات، سامانه پاسخگویی به شکایات، پیشنهادها و انتقادات، شناسه خدمات، میز خدمت، اطلاعات تماس با سازمان و .... را به بهترین نحو ممکن تعریف نماید؛ چرا که چشم انداز سازمانی ما این بوده است که با احترام به حقوق شهروندی افراد، همواره به عنوان یکی از بهترین سازمان‌ها در خدمت رسانی بویژه در حوزه سلامت اداری و مدیریت شهری و روستایی نزد مردم شناخته شویم.
 
کرکه آبادی اضافه کرد: سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور در تلاش است با برنامه محوری، نگاه سیستمی و توان کارشناسی؛ از یکسو خدمات باکیفیتی را به طرز شایسته و در چارچوب وظایف قانونی خود به مخاطبین ارائه نماید و از سوی دیگر به منظور جلب مشارکت های مردمی، دیدگاه ها و نظرات مردم را دریافت نماید. لذا، آحاد مردم به ویژه نخبگان، متخصصین، صاحب نظران، مدیران و کارشناسان حوزه مدیریت شهری و روستایی می توانند نظرات، پیشنهادها و انتقادات خود را در جهت افزایش کیفیت خدمات برای ما ارسال نمایند و شهرداریها و دهیاریها و کارکنان آنها و سایر مردم می توانید دیدگاه خود را بر روی هر مطلبی بیان کنند.
 
مدیرکل دفتر نوسازی، تحول اداری و فناوری اطلاعات تاکید کرد: علاوه بر این  در صفحه اصلی تارنمای این سازمان، می توان در قسمت میز خدمت الکترونیک و سامانه پاسخگویی به شکایات؛ پیشنهادها و انتقادات خود را ثبت و به مسئولین ذیربط سازمان منتقل کرد. بدیهی است نظرات، پیشنهادها و انتقادات ذینفعان تاثیر شگرفی در جهت خدمت رسانی مطلوب تر سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور خواهد داشت.
 
 
 


تعداد بازدیدها : ۲۳۲
پرینت خبر :

لینک خبر : http://imo.org.ir/RContent/1TIQPA-.aspx
مطالب مرتبط با این موضوع :
نظری ارسال نشده است
نام :
پست الکترونیک :
شرح :
نظر :   برای ارسال نظر خود، دکمه ارسال را بزنید
کد امنیتی را وارد کنید

ساختمان مرکزی :
 
نشانی: تهران - خیابان کارگر شمالی - بالاتر از بلوار کشاورز - پلاک 1184
 
ساختمان مرکز مطالعات برنامه ریزی شهری و روستایی :
نشانی: تهران - میدان ولیعصر(عج) - بلوار کشاورز - ابتدای خیابان نادری - پلاک 17
اوقات شرعی تهران


نظر سنجی
نظر شما درباره پورتال جدید سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور چیست؟